Thursday 12 October 2017

Gameloft Magazyny Opcje


Gameloft GLOFFpany Profile. GameLoft został utworzony pod koniec 1999 roku i specjalizuje się w opracowywaniu i wydawaniu gier wideo na telefony komórkowe. Jest to europejski numer 1 w swoim segmencie i świat nr 2 za EA Mobile Jego działalność opiera się na technologii Java, Brew i Symbian Gameloft chce zamienić telefon komórkowy w przestrzeń dla zabawy Firma publikuje i rozwija rozbudowane gry do pobrania na telefony bezprzewodowe Firma stworzyła również gry dla Nintendo DS i Apple iPod Gry na bazie telefonów firmowych są dostępne w 70 krajach, dystrybuowane przez operatorów telekomunikacyjnych, dzwonki i logo, producenci telefonów i punkty sprzedaży detalicznej Niektóre 94 swoich przychodów generowane są w grach do pobrania, a reszta między OEM a innymi DS, iPod, PC, Xbox Live Arcade Gameloft obejmuje gry działające pod licencją poprzez umowy partnerskie z firmami takimi jak Ubisoft Entertainment, a także grami, które posiada i działa Grupa ma blisko 4 000 pracowników z czego 3,400 twórców i dystrybuuje swoje gry w 80 krajach na całym świecie generuje 44 swoje przychody w Europie, 34 w Stanach Zjednoczonych i 22 w pozostałych częściach świata. Przemysł przemysłowy View. The przemysł gier wideo wzrósł szybciej w ciągu ostatnich kilka lat, wraz ze znaczną konsolidacją przejęcia Activision przez Vivendi Games, wrogą ofertę Electronic Arts w Take-Two itd. Według Forrester Research, 21 wszystkich Amerykanów Północnoamerykańskich i 19 europejskich konsumentów gra regularnie Młodzi konsumenci grają bardziej wideo gry z 77 mężczyznami w Ameryce Północnej i 40 kobiet w wieku od 16 do 24 grających w gry, w porównaniu do 45 mężczyzn i 22 kobiet w wieku od 35 do 39 lat, według sprzedaży oprogramowania Forrester Video gry mają się zwiększyć przy rocznej stopie wzrostu CAGR wynoszący 6 6 w okresie od 2004 r. Do 2010 r., Według przewidywań IDC, podczas gdy sprzęt do gier wideo wzrośnie 11 6 Sprzedaż przemysłu utrzymała się na niskim poziomie w 2006 r., Ponieważ X-Box 360 nowej generacji kontynuował budowę zainstalowanego b ase na koniec 2006 r. szacuje się na 10,8 miliona i odzwierciedla uruchomienie PlayStation 3 i Nintendo Wii. Uważamy, że kluczowym czynnikiem wpływającym na przyszłą sprzedaż będzie współczynnik wykorzystania konsoli nowej generacji, którą IDC spodziewa się osiągnąć do poziomu 129 9 milionów w 2010 r. CAGR wynoszący 65 lat od 2006 r. do 2010 r. Rynek gier bezprzewodowych oferuje jasne perspektywy. Rynek gier bezprzewodowych jest uzależniony od pięciu czynników 1 Całkowita liczba zainstalowanych telefonów na świecie, obecnie przekraczająca 2 mld, może wzrosnąć do 4 mld w 2010 r. Gameloft jest w stanie dostosować swoje gry do ponad 1000 różnych słuchawek 2 Nie trzeba instalować trzeciej generacji sieci GPRS i UMTS, aby pobrać grę na telefon komórkowy Jednak telefony muszą być wyposażone w technologie Java Brew Co najmniej 60 z 2bn słuchawek na całym świecie jest teraz wyposażone w takie technologie , w porównaniu do 1 mld w 2006 r., a liczba ta najprawdopodobniej wzrośnie do końca 2008 r. do końca 2008 r. Badania ARC dotyczące źródeł, a tym samym silny wzrost wśród potencjalnych klientów 3 Deweloperzy gier mobilnych mają lso znalazł się na wysokich obszarach wzrostu, takich jak na rynku chińskim, gdzie jest duża liczba potencjalnych graczy Gameloft jest zdecydowanie wyprzedzający swoich konkurentów w tych obszarach 4 Gameloft próbuje rozszerzyć swoje gry na inne platformy Ostatnio podpisał umowę z firmą Apple na rozwijanie gier na piątej generacji platformie iPod Podczas gdy udział w grach na iPodzie w 2007 r. może być znikomy, to w przyszłości pojawią się olbrzymie nowe bazy klientów. 5 gier mobilnych mają o wiele większą satysfakcję niż stare gry wideo - gry na telefon komórkowy dotarły do ​​szerokiego grona klientów za pomocą gier przypadkowych, które stanowią ponad 50 obrotów Gameloft w 2007 r. Ogólnie rzecz biorąc, rynek gier bezprzewodowych ma jasne perspektywy, które Gameloft nie będzie w stanie skorzystać. Source IDATE, styczeń 2008. Wielokrotnie wypracowany kwartał Q1 2008 Performance Outlook. Q1 wzrósł 11 lub 19 w stałych kursach wymiany do 253 m, zgodnie z konserwatywną prognozą na poziomie 25 5 m. Wyniki w USA były szczególnie słabe, a przychody spadły o 7 przy stałym kursie wymiany dzięki czemu konsensus rynkowy na lata 2008 i 2009 jest zagrożony, zarówno jeśli chodzi o przychody, jak i marże, których poszukuje firma zarządzająca Marża operacyjna w 2008 r. Przed wariantami akcji od 10 do 15. H2 Widoczność na obawie. Grupa rozpoczęła rok znacząco po osiągnięciu celu sprzedaŜy w pełnym roku od 120 do 125 mln, zwłaszcza, Ŝe juŜ wcześniej stwierdzono, Ŝe nie spodziewa się rzeczywistego wpływu nowych telefony i platformy iPhone, N-gage w Q2 Oznacza to, że wskazówki będą zależeć głównie od H2, co przyniesie korzystne efekty bazowe w czwartym kwartale, prowadzone przez iPhone, Ovi N-Gage, Androida i Zune. niewielka widoczność na temat poprawy sytuacji na rynku Inne pozytywne wiadomości w tej chwili są takie, że liczba zatrudnionych spadła zgodnie z oczekiwaniami, a zapowiedziana sprzedaż studia indyjskiego zmniejszyła liczbę pracowników do 3800 na koniec kwietnia, a 4000 w e a więc 2007 Margines powinien być pod kontrolą, nawet w trudniejszym od oczekiwań klimacie górnej granicy Oprócz kolejnego ważnego wytycznych, kolejnym istotnym aspektem są już wysokie oczekiwania konsensusu dotyczące wzrostu w 2009 roku o ponad 20 i szacowanej marży 15 -18 Jeśli Gameloft sprowadza się do celu w 2008 r., Będzie to trudne do spełnienia oczekiwań konsensusu na 2009 r., Szczególnie jeśli chodzi o rentowność. Mocne strony gryGameloft. Największy zespół rozwoju wewnętrznego na świecie 3.400 programistów, z czego 90 w krajach o niskich dochodach Cieszy się wysoką przeszkodą w dostępie do portów wewnętrznych Rozbudowany i obszerny katalog gier 200 gier, nie zależny od żadnego tytułu Największa sieć dystrybucyjna w umowach branżowych z 180 przedsiębiorstwami telekomunikacyjnymi operatorzy w 80 krajach Zdolność do tworzenia cyklicznych franczyzowych Elastyczne i szybkie dostosowywanie się do nowych modeli telefonów komórkowych Konsolidacja gier konsumenckich, grup medialnych Gameloft może być atrakcyjnym celem dużych konsol lub koncernu medialnego. Gameloft Słabość. Konkurencja ze strony wydawców gier umiejscowionych w konsolach casualowych Wii, DS, PSP oraz gier pobieranych przez operatorów telekomunikacyjnych mogą wzrosnąć Wyższe koszty dla RD 3D itp., Przenoszenie i licencjonowanie Spowolnienie sprzedaży na multimedialnych telefonach komórkowych Przychody narażone na ryzyko walutowe. entry. The główną barierę wejścia do gier na telefonach komórkowych jest mnóstwo modeli telefonów komórkowych istniejących na rynku Podczas gdy normy używane są często takie same Java, Brew, Symbian, rozmiar ekranu, typy klawiatur, procesory itd. różnią się od jednego sprzętu producenta do następnego i z jednego regionu do drugiego W związku z tym wydawcy muszą być dość elastyczne, aby zapewnić ich gry do maksymalnej liczby różnych modeli równoległych zarządzanie różnymi wersjami Dlatego największe koszty nie polega na stworzeniu telefonu komórkowego gry wideo Średnio 200 000, ale w przerzucaniu gry średnio o 300 000, aby dostosować ją do około 1000 różnych typów telefonów. GT Racing 2 The R eal Car Experience,,. 71 13, Mazda Raceway Laguna Seca 30 Mercedes-Benz, Ferrari, Dodge, Nissan, Audi, Ford 1400,,, 28. GT Racing 2 4,,. ,. , GTR2. ,,. Facebook Gameloft. . ,, 86 76. , xiaomi mi pad, 45,. , 5,, -,,,,,. 16 2017. ,,.Open przypadek 20 2017. ,,,,, 16.Dytidtdlgx Ltdltdotx 26 2017. ,, camaro ss 1969,,.aleksander guziev 8 2017. ,,,, -,. 17 2017. 5. 4 2017. Doskonały 1 wi-fi 2 3 4 5,. 25 2017. , RR3. 22 2017. ,,,,,,,,,,,,,. 17 2017. , 8, 3,,,,.Aslan Bogatyrev 10 2017. 3 - 1 1 3. 2 2017..Arsen Saakyan 30 2017. ,,,. 2 2017. ,, Xiaomi mi4c,, - 3,. Tany 20 2017. ,,,. 16 2017. 0 8.Andrei Ciorna 27 2017. ,,. Główny strach 21 2017. 800,. 19 2017.LG Spirit,,,,, 60,,,.Garik Simakin 7 2017. 150. 14 2017. 200,, 358 -250 - - -.Angielski Shahmatov 22 2017. -,, -, -,,,,,,, 250, 200.Ozodbek Mirzaev 16 2017. Pagani zonda f zonda rewolucja. 28 2017. , shirocco 3,,,,,, .3 2017. RR3, prawdziwe wyścigi 3,,. 13 2017. , 1. 10 2017. ,,,,,,, Q88 Allwinner A33, LADA,. 19 2017. ,,. 3 2017. , -,,,,, -,. 26 2017. ,. 28 2017. ,, 1 2. . .12 2017 .10 000 000 50 000 000. Android.2 3. ,. . 24,99 2 499,99.Gameloft S E 14 rue Auber, 75009 Paryż, Francja. . . -. ,. . Asfalt. Mój mały kucyk. . ,. Piłka nożna. Znajomi UNO UNO. ,. -. ,. 35. . 1.. . Android. Następny Gen. 2017 r. Asfalt. 3D. . . 35. ,,. . Dyskusje, wątki i posty. Jest to tablica ogłoszeń Tablica ogłoszeń jest witryną dyskusji online Jest czasami nazywana forum lub fora Może zawierać kilka kategorii, na które składa się fora, wątki i poszczególne posty Jak jest wszystko to ustrukturyzowane Tablica ogłoszeń jako całość zawiera różne kategorie obszary tematyczne, które same zawierają fora bardziej szczegółowe obszary tematyczne, które zawierają wątki wątków na temat, które składają się z pojedynczych postów, w których użytkownik pisze coś Strona główna forum ma lista kategorii i fora, z podstawowymi statystykami dla każdego - w tym liczba wątków i postów, a który z członków wysłał najświeższą wiadomość Jak znaleźć drogę po kliknięciu na nazwę forum, jesteś na liście wątków, które zawiera wątek to rozmowa między członkami lub gośćmi Każdy wątek rozpoczyna się jako jeden post i rośnie, ponieważ poszczególne posty są dodawane przez różnych użytkowników. Wątki mogą być oceniany, aby pokazać, jak są użyteczne lub popularne są i mogą zawierać ankiety Aby rozpocząć nowy wątek wystarczy kliknąć przycisk Dodaj nowy wątek może być konieczne uprawnienia do tego Wątki można zamówić na wiele różnych sposobów Domyślnie ma mieć wątek z ostatnią aktywnością na górze Można jednak łatwo zmienić kolejność, na przykład mieć wątek z największą liczbą postów na górze lub najwyższą ocenę Wystarczy kliknąć odpowiednią nagłówek kolumny u góry listy wątków Wątek, Autor wątku, Ocena, Ostatni post, Odpowiedzi lub Widoki Można również odwrócić kolejność sortowania, klikając strzałkę obok nazwy aktywnej opcji Zauważ, że wątki lepkie zawsze będą u góry niezależnie od sposobu zmiany opcji wyświetlania Widoki wielostronicowe Jeśli na jednej stronie jest więcej wątków niż na jednej stronie, może się okazać, że strona zawiera numer strony Oznacza to, że lista wątków została podzielona na dwie lub więcej stron Ta metoda s plitting list elementów na wielu stronach jest wykorzystywany w całej planszy Co to są wątki lepkie Nici Sticky są tworzone przez moderatorów lub administratorów i pozostają więźniami na szczycie listy, nawet jeśli ostatnio nie miały ostatnio żadnych postów Ich celem jest zachowanie ważnych informacji widoczny i dostępny w każdej chwili Jak czytać wątek Aby przeczytać wątek, kliknij jego tytuł Każdy post w wątku jest tworzony przez członka lub gościa Będziesz widział krótkie informacje o członku, który utworzył wątek nad głównym post message W niektórych przypadkach będzie to po stronie postu Aby opublikować odpowiedź na istniejący wątek, kliknij przycisk Odpowiedz do wątku Jeśli ten przycisk nie zostanie wyświetlony, może to oznaczać, że nie jesteś zalogowany jako członek, lub że nie masz uprawnień do odpowiedzi lub że wątek został zamknięty dla nowych odpowiedzi Jeśli jest włączone, będzie również pole Szybkie reagowanie, w którym można szybko wpisać odpowiedź bez konieczności wchodzenia na stronę Odpowiedz Odpowiedz kliknij przycisk szybki przycisk odpowiedzi Odpowiedź na tę wiadomość Odpowiedz w wpisie, aby uaktywnić szybką odpowiedź, zanim będzie można wpisać na długie wątki Możesz zmienić sposób wysyłania postów. Aby uzyskać więcej informacji na różne sposoby przeglądania i nawigowania wątków, kliknij przycisk Czy jest szybszy sposób na poruszanie się po forach Jeśli wiesz, które forum chcesz odwiedzić, możesz skorzystać z szybkiej nawigacji, która pojawia się u dołu wielu stron w obrębie forum Jak dowiedzieć się więcej o członkach Aby zobaczyć informacje o wybrany użytkownik Kliknij na nazwę użytkownika To przeniesie Cię do swojej strony profilu publicznego Co to jest Pasek Nawigacyjny Pasek nawigacyjny u góry każdej strony zawiera linki, które pomogą Ci się poruszać Obszar chlebowy w lewym górnym rogu pokazuje, gdzie jesteś Formularz po prawej umożliwia szybkie zalogowanie się Za pomocą jednego kliknięcia można dotrzeć do obszarów, takich jak często zadawane pytania dotyczące panelu sterowania dla użytkownika, kalendarza, opcji wyszukiwania i szybkich linków do innych użytecznych funkcji. Co to jest pole What s Going On na t on board home page Na stronie głównej forum zobaczysz sekcję na dole, która mówi, co się dzieje w tej chwili Mówi o rzeczach takich jak liczba zarejestrowanych użytkowników online, liczba gości, a nawet rzeczy takie jak urodziny, i nadchodzące wydarzenia Czy mogę zmienić sposób wyglądu planszy Możesz zmienić styl stylizacji planszy, używając zmieniacza stylu w dolnym lewym rogu strony Pozwala wybrać różne skórki, które zmieniają schemat kolorów i wygląd planszy Jeśli ta opcja nie zostanie wyświetlona, ​​płyta nie może zostać przywrócona. Administrator prawdopodobnie poprosi Cię o zarejestrowanie się w celu korzystania z wszystkich funkcji forum. Zostanie zarejestrowany na swojej desce jako stała nazwa użytkownika na wszystkich wiadomościach i online public profile. Registration jest bezpłatny, o ile nie określono inaczej, i oferuje szeroki zakres funkcji, w tym. Postowanie nowych wątków Odpowiadanie na inne tematy ludzi Usuwanie postów Otrzymywanie powiadomienia e-mail o re plies na posty i wątki, które określasz Wysyłanie prywatnych wiadomości do innych użytkowników Tworzenie albumów zdjęć i komentowanie innych zdjęć Dodawanie wydarzeń do kalendarza forum Konfigurowanie listy kontaktów, aby szybko zobaczyć, które z Twoich znajomych są online Jak się zarejestrować Zarejestruj się, klikając na link Rejestracja w górnej części strony Zostaniesz poproszony o wybranie nazwy użytkownika, hasła i podanego adresu e-mail Dodatkowo będą inne pola, na które zostanie zaproszony do odpowiedzi Niektóre będą obowiązkowe, podczas gdy inne są opcjonalnie Po zakończeniu zostanie w pełni zarejestrowana lub w niektórych przypadkach może być konieczne kliknięcie linku w wiadomości e-mail aktywacyjnej wysłanej na Twój adres e-mail Po wykonaniu tej czynności zostanie zarejestrowana Zauważ, że wprowadzenie adresu e-mail nie będzie zostawiaj otwartą na spam, ponieważ możesz ukryć ją przed innymi użytkownikami forum Prawdopodobnie będziesz w stanie umożliwić innym zarejestrowanym użytkownikom kontakt z Tobą za pośrednictwem poczty elektronicznej, ale system nie wygrał mail do nich, chyba że użytkownik udzieli pozwolenia, jeśli nie masz poniżej 13 roku życia, administrator może zażądać, aby rodzic lub opiekun udzielał zgody przed udzieleniem pozwolenia na zakończenie procesu rejestracji. Więcej informacji na ten temat jest dostępny w trakcie procesu rejestracji. Wątki. Jak szukać czegoś Aby szybko znaleźć wątek lub interesujące Cię miejsce na tablicy ogłoszeń, kliknij link Szukaj na pasku nawigacyjnym u góry większości stron na forum. Następnie wpisz słowo kluczowe lub wyrażenie, które chcesz wyszukaj i wybierz opcję Pokaż wątki lub Pokaż posty, aby wyświetlić wyniki Wybierając posty, zostanie wyświetlony tylko aktualny wpis, w którym zostanie wyświetlone słowo wyszukiwania Aby uzyskać większą kontrolę nad wyszukiwaniem, wybierz Zaawansowane wyszukiwanie z listy rozwijanej zaawansowana strona wyszukiwania pozwala ograniczyć wyszukiwanie do poszczególnych forów, znajdować posty lub wątki użytkownika lub zwracać wyniki w oparciu o tagi Istnieje również możliwość wyszukania postów z określonej daty lub t hreads z pewną liczbą odpowiedzi Jak wyszukać konkretne forum lub wątek Jeśli przeglądasz forum, możesz szybko wyszukać wątek lub zamieścić go w tym klikając na odnośnik Szukaj na tym forum w górnej części strony to s powyżej listy wątków Możesz też szukać pojedynczych postów w wątku, klikając link Wyszukaj ten wątek u góry dowolnej strony podglądu wątków. Jakie są ogłoszenia Komunikaty są to specjalne wiadomości wysłane przez administratora lub moderatorów. Są prostym - way komunikacja z użytkownikami i nie możesz odpowiedzieć Jeśli chcesz porozmawiać o ogłoszeniach, musisz utworzyć nowy wątek na forum. Announcement wątki są wyświetlane na górze strony aukcji forum, powyżej regularnych i lepkich threads. Thread Display Opcje. Mogę zmienić kolejność postów Masz możliwość wyboru sposobu przeglądania wątków Kiedy jesteś w wątku, spójrz na górny pasek Po prawej stronie zobaczysz tryb wyświetlania Kliknij na to i pozwala zmieniać jak pos Są trzy sposoby wyboru. Tryb słuchania - posty są wyświetlane chronologicznie, zazwyczaj od najstarszych do najnowszych postów są wyświetlane w trybie płaskim, dzięki czemu można wyświetlać wiele postów jednocześnie Możesz zmienić kolejność, zmieniając preferencje w Tryb użytkownika CP. Threaded - drzewo jest pokazywane wraz z każdym postem To pokazuje, że związek każdy post ma dla innych Łatwo zobaczyć, kto odpowiedział, do kogo Występuje tylko jeden post Po kliknięciu na pojedynczy wpis w drzewo posta, strona pokaże pocztę i wszystkie posty w odpowiedzi na to. Tryb hybrydowy - jest to mieszanka trybów liniowych i gwintowanych. Drzewo posta jest wyświetlane w trybie gwintowanym, ale wiele postów jest wyświetlanych w tym samym jak w trybach liniowych. Zobaczanie nowych postów lub Dzisiejsze posty s. Jak mogę zobaczyć najnowsze posty Istnieją dwa sposoby na szybkie przeglądanie ostatnio utworzonych lub zaktualizowanych wątków. Jeśli nie jesteś zalogowany, dzisiejszy link s wyświetli lista wszystkich wątków, które zostały utworzone d lub zaktualizowane w ciągu ostatnich 24 godzin. Jeśli nie jesteś zalogowany, link "Dzisiejsze s posty" zmieni się na "Nowe posty", które wyświetli listę wszystkich wątków, które zostały utworzone lub zaktualizowane od ostatniej wizyty. Administrator może również ustawić aby wszystkie wątki, które przeczytałeś, są zaznaczone w bazie danych Jeśli ta opcja jest ustawiona, nowe wątki lub wątki zawierające nowe posty nie będą oznaczone jako odczytane, dopóki nie przeczytasz ich. Na ma wbudowany limit czasu, to jednak automatycznie spowoduje, że wszystkie wątki zostaną przeczytane po określonej liczbie dni, niezależnie od tego, czy naprawdę je przeczytałeś, czy nie. Ustawienie domyślne to 10 dni, ale administrator może uczynić to wyższe lub niższe. Forum umożliwia ocenianie wątków między 1 gwiazdkami straszne i 5 gwiazdek. Wystarczająco dużo głosów oddawanych jest do wątku, a gwiazdki pojawiają się obok nazwy w aukcjach Pokazują średnie głosowanie i mogą być łatwym sposobem sprawdzenia, które wątki warto czytać, jeśli jesteś zajęty forum. Na stronie przeglądania forum możesz też porządkować wątki według rankingu, z najwyższym lub najniższym poziomem na górze. Z tego względu warto oceniać wątki, ponieważ pomaga wszystkim użytkownikom. Aby to zrobić, kliknij link Oceń wątek u góry na stronie podglądu wątku Wybierz liczbę gwiazdek, która najlepiej reprezentuje jakość wątku Użytkownik może lub nie będzie w stanie zmienić wyboru oceny w późniejszym terminie. Narzędzie narzędziowe. Niektóre są narzędziami wątku Na górze każdego wątku , jest link o nazwie Narzędzia wątku Klikając na ten link, pojawi się menu z kilkoma options. Show Printable Version - to pokaże stronę z treścią wątku wątku w zmniejszonym formacie graficznym, który jest bardziej przyjazny dla drukarki na tej stronie - jeśli uważasz, że wątek może być ciekawy dla kogoś innego, możesz przekazać link do niego na swój adres e-mail Subskrybuj lub wyrejestruj z tego wątku - subskrybując wątek, otrzymasz okresowe aktualizacje e-mailowe dotyczące ostatniej aktywności w nim Cli ck tutaj, aby uzyskać więcej informacji na temat subskrypcji Dodawanie ankiety - jeśli rozpoczniesz wątek, możesz dodać do niego swoją ankietę Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji o polls. What są tagi Tagi są użytecznym sposobem na wyszukiwanie wątków o podobnym temacie materia i treść To uzupełnia zwykły system wyszukiwania, który wyszukuje tylko niektóre słowa lub frazy oraz posty określonych użytkowników. Aby użyć tagów, dodawaj słowa lub frazy do wątków, które pomogą opisać treść Na przykład, jeśli tematem jest fotografia możesz dodać zdjęcia znaczników do listy tagów Możesz też dodać tagi, takie jak obraz cyfrowy i aparat, zależnie oczywiście od rodzaju wątku. To dzieli ten wątek ze wszystkimi innymi wątkami, które mają pasujące tagi, czy to czy nie mają w nich fotografii w słowach Kto doda znaczniki Tagi są początkowo dodawane do wątków użytkownika, który rozpoczął wątek Inni użytkownicy mogą też móc dodawać i usuwać znaczniki Jak używać tagów Tagi są wyświetlane skrzynka u dołu strony wątku Kliknięcie na znacznik umożliwia wyświetlanie innych wątków, które mają ten sam tag - i które mogą być powiązane Kliknięcie na słowo Tagi u góry pudełka spowoduje przejście na stronę z przeglądarką chmura tagów. Ta chmura pozwala zobaczyć, które tagi są najbardziej popularne - im większa liczba, tym więcej razy użyto na wątkach w obrębie planszy. Jest też inna chmura tagów na zaawansowanej stronie wyszukiwania, która wyświetla tagi które zostały przeszukiwane lub kliknięte na najbardziej. Co to jest Automatyczne logowanie Podczas rejestrowania, a także po zalogowaniu się przy użyciu formularza u góry ekranu, otrzymasz możliwość zapamiętania hasła, która będzie bezpiecznie przechowywać Twoją tożsamość w plik cookie na komputerze Jeśli używasz współużytkowanego komputera, takiego jak biblioteka, szkoła lub kawiarenka internetowa lub jeśli masz powody, aby nie ufać innym użytkownikom, którzy mogą korzystać z tego komputera, zaleca się, aby nie włączyć tego. Wyczyść pliki cookie Możesz wyczyścić wszystkie pliki cookie przez forum, klikając link wylogowania u góry strony W niektórych przypadkach, jeśli powrócisz do strony głównej indeksu za pośrednictwem dołączonego linku i nadal jesteś zalogowany, może być konieczne ręczne usunięcie plików cookie. W programie Internet Explorer 6 w systemie Windows XP Kliknij menu Narzędzia Wybierz polecenie Opcje internetowe z wyświetlonego menu Kliknij Usuń pliki cookie w wyświetlonym oknie dialogowym Znajduje się w środkowym obszarze karty Ogólne. W programie Internet Explorer 7 Kliknij menu Narzędzia wybierz polecenie Opcje internetowe z menu pojawia się w oknie dialogowym Kliknij Usuń, poniżej Historii przeglądania w wyświetlonym oknie dialogowym Znajdą się w środkowej części karty Ogólne Kliknij Usuń pliki cookie w następnym oknie dialogowym, które się pojawi. Na Firefoxu kliknij menu Narzędzia Wybierz Opcje z menu, które się pojawi Z w oknie dialogowym wybierz Prywatność z lewej strony Znajdź pliki cookie w głównym okienku i kliknij przycisk Wyczyść obok niego. W Safari Otwórz Preferencje, Zabezpieczenia, a następnie Pokaż pliki cookie i wybierz Usuń wszystko lub wybierz poszczególne coo kies, a następnie przycisk Usuń. W Operze, przejdź do Narzędzia, Preferencje, Zaawansowane, Pliki cookie, Zarządzaj plikami cookie, a następnie wybierz nazwę tej witryny i kliknij przycisk Usuń. Twoje pliki cookie powinny zostać teraz usunięte. Może zrestartować komputer i fora są pewni. Inne przeglądarki mogą mieć inną metodę usuwania plików cookie Zobacz dokumentację własnej przeglądarki, jeśli nie jesteś pewny. Niezbędsze hasła. Nie zapomniałem hasła Co mogę zrobić Jeśli zapomniałeś hasła, możesz kliknąć na Link Zapomniałeś hasła Pojawi się na każdej stronie, w której musisz podać hasło To łącze wyświetli stronę, w której należy podać swój zarejestrowany adres e-mailowy. Wkrótce zostanie wysłany adres e-mail z instrukcjami dotyczącymi zerowania hasła Ponieważ hasła są szyfrowane, nie ma możliwości ponownego przesłania oryginalnego hasła Ta opcja umożliwia zresetowanie hasła Musisz mieć możliwość odbierania e-maili na zarejestrowany adres e-mail, aby to było dla Ciebie k Jeśli nie widzisz tego e-maila w ciągu kilku minut, może być konieczne sprawdzenie filtrów spamu i folderu. Jeśli ta opcja jest włączona przez administratora, zobaczysz link Kalendarz znajdujący się w górnej części fora. Domyślnie fora będą miały jeden kalendarz, który może być przeglądany i wykorzystywany przez wszystkich członków. Członkowie mogą dodawać zbliżające się wydarzenia, które mogą zainteresować społeczność. Można również zarejestrować się, aby otrzymywać alerty dotyczące nadchodzących wydarzeń. Ponadto administrator może tworzyć dodatkowe prywatne kalendarze dla poszczególnych członków lub dla specyficzne grupy użytkowników Jak dodać zdarzenie do kalendarza Jeśli masz odpowiednie uprawnienia, pojawi się pole w Kalendarzu oznaczone jako "Dodaj nowe wydarzenie" Administrator może umożliwić zarejestrowanym członkom publikowanie wydarzeń publicznych, ale zazwyczaj tak się nie dzieje Bardziej prawdopodobne jest, że możesz publikować tylko prywatne wydarzenia, które można zobaczyć tylko przez Ciebie. Istnieją trzy typy zdarzeń, które można dodać do kalendarza. Jedyne, całodniowe wydarzenie - wydarzenie, które ma miejsce r cały dzień Zdarzenie zdalne - zdarzenia, które mają określony czas rozpoczęcia i zakończenia, niekoniecznie w tym samym dniu Powtarzające się zdarzenie - powtórzenie przez określony okres czasu na podstawie pewnych kryteriów Przykłady byłyby wydarzeniem, które wystąpi na pierwszy poniedziałek każdego miesiąca i wydarzenie, które ma miejsce w każdy poniedziałek i środę Wystarczy wybrać odpowiednią opcję dla dodanego zdarzenia, wypełnić wymagane informacje, a następnie zapamiętać zdarzenie Teraz pojawi się w kalendarzu Gdzie urodziny Pokaż Urodziny mogą być wyświetlane w kalendarzu, jeśli administrator włącza tę funkcję Twoje urodziny będą automatycznie wyświetlane w kalendarzu, jeśli podałeś datę Twoich urodzin w swoim profilu Uwaga, jeśli nie wpiszesz roku urodzenia podczas edytowania profilu, Twój wiek nie zostanie wyświetlony w kalendarzu. Jeśli wpiszesz urodziny, Twoje imię również pojawi się na stronie głównej forum, gdy będą urodziny. Lista członków. Lista członków Lista członków zawiera listę ponownie gistered członków zarządu Dostarczenie administratora pozwala na to, możesz przeglądać listę członków sortowane alfabetycznie według nazwy użytkownika, w dniu ich przystąpienia, liczby stanowisk lub ich reputacji. Aby zobaczyć listę członków, kliknij na listę członków na głównym pasku nawigacyjnym u góry strony. Aby szybko znaleźć danego członka, kliknij łącze Szukaj członków i wpisz nazwę użytkownika lub część nazwy użytkownika w polu Aby uzyskać dodatkowe opcje wyszukiwania - w tym wyszukiwanie w oparciu o datę dołączenia, liczbę postów lub dom strona - kliknij szukanie zaawansowane w menu wyszukiwania Wszyscy członkowie z listy Niektórzy członkowie mogą nie być na liście Administrator ma opcje nad tym, kto znajduje się na liście Mogą na przykład pominąć członków, którzy nie złożyli wielu postów lub którzy należą do niektórych grup użytkowników. Twoje powiadomienia. Jakie są Twoje powiadomienia Kiedy zalogowałeś się do forum, w polu powitalnym w górnej części forum może pojawić się link do Powiadomień. Powiadomienia pokaże, czy ou masz jedną z poniższych notatników. Odsłuchaj prywatne wiadomości nieprzeczytane Profil Wiadomości odwiedzających Profil Odwiedzający Oczekuje na Admina Przyjaciele Przyjaciele Prośby o Przystąpienie Do Grupy Zaproszenia do dołączenia do grupy Nie przeczytane Komentarze do zdjęć Komentarze do zdjęć Oczekuje na zgodę Klikając na link "Powiadomienia" będziesz na: szybki wgląd w liczbę otrzymanych wiadomości Kliknięcie na dowolny z odnośników w menu spowoduje przejście do odpowiedniej strony w Panelu sterowania użytkownika lub w innym miejscu systemu. Jeśli nie ma powiadomień, to łącze to będzie zastąpione przez łącze do Private Messages. Quick Links. What jest menu Quick Links Pasek nawigacyjny u góry każdej strony zawiera kilka przydatnych linków Jeden z nich to menu rozwijane zwane Quick Links (linki) Wyświetlane tylko dla zarejestrowanych użytkowników, którzy są zalogowani Kliknięcie jej raz za pomocą myszy spowoduje, że zostanie ona wyświetlona i wyświetli następujące opcje. Szybkie linki Dzisiejsze posty Wyświetl posty napisane w ciągu ostatnich 24 godzin zaznacza wszystkie wątki i posty jako przeczytane dla sesji - jest to alternatywa dla skrótu do faktycznego czytania wątków i postów Open Contacts Popup otwiera nowe okno z listą wszystkich Twoich kontaktów Sieć Znajomi i Kontakty strona, z której możesz zarządzać sieci Grupy, w których można zarządzać zdjęciami i albumami grupy Albumy, w których można zarządzać zdjęciami i albumami Panel sterowania użytkownika, klikając przycisk Panel użytkownika, Edytuj Edytuj, edytuj swój podpis, który pojawi się poniżej postów Edytuj swoje dane edytuj swoje dane osobowe Edytuj opcje Zarządzaj ustawieniami społeczności Wiadomości prywatne Zarządzaj prywatnymi wiadomościami, czytaj skrzynkę odbiorczą, tworzyć nowe wiadomości itd. Subskrybowane wątki zawierają informacje na temat bezpłatnych subskrypcji i opcji umożliwiających zarządzanie nimi Twój profil ładuje Twój profil społeczny Kto jest online, zobacz, którzy użytkownicy są obecnie online w zarządzie i co robią. Skontaktuj się z innymi członkami mbersy Tak Aby wysłać wiadomość e-mail do innego członka, możesz je znaleźć na liście użytkowników lub wybrać opcję Wyślij e-maila z adresu e-mail z menu użytkownika w dowolnym wpisie, który napisał. Zazwyczaj otwiera stronę zawierającą formularz, w którym może wpisać wiadomość Po zakończeniu wpisywania wiadomości naciśnij przycisk Wyślij wiadomość e-mail a Twoja wiadomość zostanie natychmiast wysłana Czy mogę wyświetlić adresy e-mail Ze względów prywatności adres e-mail odbiorcy nie został ujawniony podczas tego procesu Dlaczego mogę wyślij e-maila do kogoś Jeśli nie możesz znaleźć przycisku lub linku poczty e-mail dla członka, oznacza to, że administrator wyłączył funkcje e-mail dla tego forum lub że członek powiedział, że nie chcą otrzymywać e-maili od innych użytkowników Can Wyślij e-maila do przyjaciela Kolejną użyteczną funkcją poczty e-mail jest możliwość wysyłania przyjaciela linku do wątku, który Twoim zdaniem może się okazać interesujące Podczas wyświetlania wątku znajdzie się link gdzieś na stronie, który będzie allo w you to send a brief message to anyone you like Your referrer ID is added to the link you send, so if your friend registers on this forum as a result of viewing the link you sent to them, your referrals total will automatically be credited What is private messaging Registered members may also be able to send messages to other members of this forum using the private messaging system For more information about private messaging, click here What are visitor messages Registered members may leave messages for other members on their profile page These messages can generally be viewed by all visitors, including members, guests and search engine spiders For more information on visitor messages, click here. Dealing with Troublesome Users. Can I block posts, emails and messages from specific users If there are particular members that bother you and you do not want to see their posts or receive Private Messages and Emails from them, then you can add these members to your Ignore List There are seve ral ways to do this. Through your User Control Panel User CP, Settings Options, Edit Ignore List Then, type their name into the empty text box and click Okay What if I see something offensive You will find Report links in many places throughout the board These links allow you to alert the board staff to anything which you find to be offensive, objectionable or illegal. RSS and Podcasting. Can I use RSS to keep up with new posts If the administrator has enabled RSS syndication, this lets you view newly created threads in guest-viewable forums without visiting the board. The feeds are currently provided in two formats, RSS and RSS v2.Most modern browsers have facilities for reading RSS feeds and will automatically detect the availability of feeds on bulletin board pages How do I listen to podcasts A podcast is a means of distributing audio files such as over the internet They can be played on a wide range of media players and computers If the board administrator has enabled this function, th en you may sometimes see links to podcasts within threads. Podcasts contained within threads are only accessible using RSS feeds. My Public Profile. What is the Public Profile Page Every member has a publicly viewable profile page This page includes information provided by the member, either during the registration process or later on via the User Control Panel. There are a number of ways to view a member s profile Whenever you see a member s name, clicking on it will usually take you to view their profile page. The members list allows you to browse all registered members, and quickly click through to public profiles. When logged in, you can also view your own public profile by logging into the forums and clicking on your username shown in the header at the top of the page. You can also go straight to a profile if you know the username of the member by typing in the following into your web browser What s on the Public Profile Page The public profile lists information about the member under th e About Me tab It also includes statistical information, such as the number of posts they have made and their registration date This information is shown under the Statistics tab. Other information includes a list of Friends , their profile picture if set by the member , and a list of members who have recently visited the profile page. A list of the members albums and Group memberships are also shown What are Visitor Messages Visitor messages are publicly viewable messages posted on member profile pages To post a message, click on the Visitor messages tab, and use the form at the top of the section You will only be able to use certain formatting in these messages, as described underneath the edit box This message will be viewable by all visitors to this profile, including guest users and search engine robots if the administrator has allowed this To communicate privately with a member, send a Private Message instead. Visitor messages can be edited or deleted by site moderators or the membe r who owns the profile If you see a visitor message that is not appropriate, you can alert the moderators by clicking on the Report link The View Conversation link allows you to view all visitor messages between the member and the owner of the profile. The Settings Control Panel. The Settings Control Panel is where you control your personal settings, options and preferences To visit the Settings Control Panel, you must have first registered on the forums Once logged in, click on Settings in the header bar in the top-right corner of the page. The Settings main page will list any new notifications, including new private messages and pending friend requests Additional pages and forms allow you to control. Your email address and password Privacy Settings Custom public profile settings Private messages Subscribed threads and forums Friends and Contacts Groups. Changing User Details. How do I change my user details You can change your account information using the User Control Panel For basic prof ile details including your email address and password , click on the Edit Your Details option from within the User CP This page allows you to set a number of required and optional details, some of which will be displayed on your public profile With the exception of your email address, do not enter information that you do not wish to be publicly viewable. Signatures, Avatars and Profile Pictures. What are signatures Signatures contain information that you want to include at the bottom of all your posts This might include pictures, links to your site s , quotes, etc What are avatars Avatars are small images that people use to identify or distinguish themselves to other forum members In some cases the administrator will not allow avatars or only allow them for specific members The administrator can also provide some stock avatars people can use, or they can allow members to upload their own custom avatars from their own computers These avatars will be displayed as part of the user info in p osts, as well as in the public profile What are profile pictures Profile Pictures are photos members can upload that will display in their public member profile This option may or may not be enabled by the administrator How do I set signatures, avatars and profile pictures You can set and change your signature, avatar and profile picture in the User Control Panel providing the administrator has made these options available. For signatures, click on Edit Signature under the Settings and Options area of the navigation bar within the User CP. To select an existing or upload a new avatar, click on Edit Avatar. To upload a profile picture, click on Edit Profile Picture in the Your Profile section. Other Settings and Options. What do the other settings do In your User CP, there is a section under Settings Options named Edit Options. Login Privacy set your Invisible Mode - sets whether or not other members can see if you are online and what page you are viewing Show Reputation Level - shows your re putation level on posts if this option is enabled by the administrator Allow vCard Download - sets whether or not to allow other members to download a vCard containing your email address and username Messaging Notification - options include Receive Email - whether or not you want to receive emails from other Members and administrators Default Thread Subscription Mode - how you want to be notified about new posts in threads to which you have subscribed Private Messaging - control how you want Private Messaging to work for your account Visitor Messaging - control how you want Visitor Messaging to work for your account Thread Display Options - these include Visible Post Elements - whether or not you want to be able to see Signatures, Avatars and Images in posts Thread Display Mode - how you want to view threads by default more info available here Number of Posts to Show Per Page Default Thread Age Cut Off - the time period for threads to be displayed - threads older than this age will be hidden Date Time Options - these include Time Zone - your local geographical time zone offset from GMT UTC Start of the Week - for the Calendar Miscellaneous Options include Message Editor Interface - This option allows you choose what kind of editor you will use when posting messages Your choices include a basic text-only editor, a standard editor with clickable formatting controls, or a full WYSIWYG what you see is what you get editor that will show your formatting as you type Forum Style - only available if there is more than one style or skin available and the administrator has enabled this selection Forum Language - only available if there is more than one Language enabled This will change the language in which all controls and board messages will be shown It will not translate members posts. Profile Page Customization. How do I customize my profile page You may be able to edit the design and styling of your public profile page if this is enabled by the board administrator via the C ustomize Profile section within the User CP You can adjust the color scheme, fonts, borders and layout of elements on the page. You can also use images as background for various sections of you profile First you will need to upload the background images to an album you have created Background images can be sourced only from albums defined as public, or profile type Images in private albums cannot be used. What is a Group A Group is a group of people usually with a particular interest or something else in common It provides a way of communicating between members as well as sharing photos or other images. You can get to the list through Group Memberships section on your public profile. The Groups list page displays all groups that have been created You can list the groups by the number of members, messages or pictures, the group name, when the group was created or by the date of the most recent message posted You can use the controls provided to search for a group How do I join a group To jo in a group, click the group title then click Join Group When you have joined a group, its name will be shown in your public profile You must be a logged-in, registered member to join groups Can I create my own Group As a registered member, you can create your own Group providing the administrator allows this Go to the groups page and click Create A New Group Complete the title and description for your group then select the type There are three types of groups. Public - open to everyone There is no restriction on who can join or who can post messages to it Invite Only - require an invitation to be sent to join them Invitations can only be sent by the group creator or forum moderators and administrators Invitations are sent by clicking Pending Invited Members at the bottom of the page for that individual group Moderated - open to everyone to join but messages need to be moderated before they will appear They are moderated by the group creator and the site moderators and administrators. Fri ends and Contacts. What is the difference between a friend and a contact A friendship is a mutual, two-way relationship between two users It is initiated by one user and accepted by the other. A contact is a one-way friendship This could be where the other person does not accept the friendship, a friendship request is pending, or you do not wish to be friends at this time but want to show them as a contact only Where is list of friends and contacts displayed Your friends and contacts are displayed on the Contacts and Friends page in your User CP Your friends are also displayed in your profile page How can I request a friend, accept a friend or break a friendship There are two ways to request a friendship with someone. The easiest way is to view the profile page of the person you want to become friends with and click the Befriend link. The other way is to add the person to your contacts first Then from your Contacts and Friends page ask to be their friend by checking the box next to their n ame labelled Friend Next, save the page. If you know the username of the person you want to be friends with you can send a friend request using the box provided and clicking Add Friend. To accept a friend, go to your Contacts and Friends page At the bottom of the page you will see a list of pending requests Check the box for the requests you wish to accept then check the Accept button and save the changes If you do not wish to be friends then select Reject instead. Breaking a friendship can be done in three ways. From your Contacts and Friends page, uncheck the box for friend for the particular person and save the changes If you no longer wish them to be a contact either, uncheck both boxes for that person In your Profile Page , click Friends and then click Break Friendship next to the user s name In the other person s profile, click Friends then find your username and click Break Friendship. Albums and Pictures. How do I use albums As a member, you can create Albums of images that are linke d to your public profile Albums can be created by visiting the User Control Panel, and clicking on the Pictures Albums link, and then clicking on Add Album. Each album can have a title Joe s Holiday to Nepal , a description A bunch of photos from my recent adventure and can be of three different types Public, Private or Profile. Public albums can be viewed by anyone Private albums can only be viewed by site staff moderators, administrators and your Friends and Contacts info Profile albums are viewable only by you However, you can use the images to customize your public profile info How do I upload pictures. Once you ve created an album you can upload images to it Simply view the album and click on Upload Pictures. You ll have the option to give each picture a caption, and to set one image as the Album cover, which will be displayed on the public profile To delete an album or edit the title, description or album type, click on Edit Album To delete an image, or to edit a caption or change th e album cover, click on Edit Pictures. All members who have access to your album images can comment on them, in a similar way to Visitor Messages more info You can delete any image comments from your albums, and report inappropriate messages to moderators. When you have uploaded a picture, you can place it in your posts by using the BB code text that is displayed below the image when you view it at full size. Private Messages. If the administrator has enabled the Private Messaging system, registered members may send each other private messages How do I send Private Messages Private messages work a little like email, but are limited to registered members of this forum You may be able to include BB code, smilies and images in private messages that you send. You may send a private message to a member of this forum by clicking the Send A Private Message link in the private messaging section of your user control panel more info , or by clicking the Send a Private Message link in the drop down me nu that appears in a member s posts when you click on their username. When you send a message, you have the option to save a copy of it in your Sent Items folder How do I work with Private Message Folders By default, you will have two folders in your private message area These are the Inbox and the Sent Items folders. The Inbox folder contains any new messages you receive It allows you to view all the messages you have received, along with the name of the person who sent it, and the date and time it was sent. The Sent Items folder contains a copy of any messages that you have sent, where you have specified that you wish to keep a copy for future reference. You can create additional folders for your messages by clicking the Edit Folders link. Each folder has a set of message controls which allow you to select messages, then either move them to one of your custom folders, or delete them Once you have selected your messages, you can choose the following options in the Selected Messages box at the bottom of the list. Move to Folder Delete Mark as Read Mark as Unread Download as XML Download as CSV Download as TEXT You will need to periodically delete old messages, as the administrator has probably set a limit to the number of private messages you can have in your folders If you exceed this number, you will not be able to send or receive new messages until you delete some old ones. If you would like to keep a record of your messages before you delete them, you can use any of the Download as options listed above to take a copy and store them on your own computer. Whenever you read a message, you will have the option to reply or forward it to another member of the forum You may also have the ability to forward that message to multiple members of your contact list How do I track messages When you send a new private message, you may have the option to request a read-receipt This lets you check whether or not a message has been read by its recipient To do this, go to the Message Trac king page. This page is divided into two sections unread and read messages. The unread messages section shows all messages that you have sent with a read-receipt request, that have not yet been read by their recipient. The read messages section shows all messages you have sent with a receipt request that have been read and acknowledged by their recipient The time that the message was read is also shown. You may choose to end the tracking on any message you choose by selecting it and clicking the End Tracking button. When you receive a message with a read-receipt request, you may have the option to read the message while denying the read-receipt request To do this, simply click the Deny Receipt link rather than the title of the message, if it appears. What are subscriptions Subscriptions are a way of keeping track of different threads or forums You can choose how you are notified about updates - for example by having them listed in your User CP and receiving email updates for each one How do I subscribe to a thread or forum To subscribe to a forum, click the Forum Tools link above the list of threads then select Subscribe to Forum You will then have the option to choose the subscription mode for this forum If the forum that you are subscribing to has any child forums forums within a forum then your subscription will be extended to these automatically. To subscribe to a thread, click the Thread Tools link at the top of the list of posts then click Subscribe to Thread You can then choose the subscription mode that you wish to use for that thread What subscription modes are available There are a number of different forum subscription modes available. No Email Notification - lists the subscription in your User CP only You do not receive any notifications about new posts or threads in the forum Daily Email Notification - sends one email a day with the new and updated threads in the forum and any sub-forums If there are no new or updated threads in the forum or its sub-forums then you will not receive an email Weekly Email Notification - sends one email per week in the same way as the Daily Email Notification Thread Subscriptions have the same options as forum subscriptions with the following additional option. Instant Email Notification - sends an email as soon as a new post is added to the thread This is not sent for every reply and will only be sent once until you revisit the forums How do I manage Subscriptions and Folders Thread subscriptions can be sorted into folders for easy management You can create as many folders as you wish by going to Edit Folders in the Subscribed Threads section of your User CP To add a new folder, enter the folder name into one of the blank boxes and save the page To delete a folder, delete the folder name Editing a folder is done by simply editing the folder name in the list. You can also manage your individual subscriptions by clicking List Subscriptions under Subscribed Threads in your User CP Here you can select which subscrip tions you wish to manage and delete them, move them to another folder, or change their subscription type. Forum subscriptions are not managed through the List Subscriptions page and are shown on the User CP page where they contain the option to unsubscribe from the forum. What is reputation Reputation is a way of rating users depending on the quality of their posts If the administrators have enabled reputation, then the reputation icon will be visible in posts. Reputation may be positive Positive Reputation Icon negative Negative Reputation Icon or neutral Neutral Reputation Icon Negative reputation may only be given if the administrator has enabled this Neutral reputation is only given when the person giving reputation does not meet the criteria set by the administrator to affect someone else s reputation How do I give reputation To give reputation, click on the reputation icon in the relevant post This will reveal a form to complete with the reputation type and the reason for giving the reputation If negative reputation is disabled then it will not be displayed in this form You may not give reputation for the same post twice How do I know what reputation I have received You can view the reputation that you have received in your User CP User Control Panel where it is displayed at the bottom of the User CP page Here you will see the latest reputation that you have received and whether this is positive, negative or neutral Your total reputation will be shown as series of reputation indicators in your posts and profile The more positive your reputation, the more positive icons will be shown The more negative your reputation the more negative icons will be shown How much reputation is given What is reputation power If the administrator has enabled this, the amount of reputation that each user will give or take away if negative is shown in the user s posts as Reputation Power The value of the reputation power is determined by the administrator and may increase over time de pending on the settings they have applied What if I don t want anyone to see my reputation You can disable the display of your reputation by going to your User CP and selecting Edit Options On this page you will find a check box labelled Show Your Reputation Level Un-checking this box will remove the display of your reputation and replace it with the Reputation Disabled icon You can still give and receive reputation while your reputation display is disabled. Posting New Messages. How do I format my posts and messages When posting messages you may wish to include some formatting such as bold text, italic text and underlined text. Adding formatting to your post can be done in two ways. Using clickable controls similar to those found in most word processors Typing formatting commands in BB code Clickable controls are available in the Standard and Enhanced WYSIWYG What You See Is What You Get editors The difference between these is that the standard editor will show the BB code in your message and be processed when it is displayed The enhanced WYSIWYG editor will show your message as it will be displayed while you are typing. To use these, simply click the button, for example the B bold button and then type to get bold text Click the button again to stop using that formatting You can also highlight text that you have already typed then click the formatting button to format existing text. BB code is a special set of codes similar to HTML that can be used in posts to the board To see the full list of BB code tags that can be used on this site and examples of their use, click here. Replying to a Post. On some boards you might be able to post and reply as a guest user But most communities require registration. As a registered user you can go to a forum on a board where you have permission to view threads and leave replies To reply you have a few options You can click on the Reply to Thread button and add a new post to the end of the thread Alternatively, you can leave a quick reply in a quick editor box listed below the posts in the thread. When using Quick Reply you can choose to quote a particular post if you are replying to something someone wrote You may need to click the quick reply button Reply to this Message Reply in a post to activate the quick reply box before you can type into it. If you want to post replies to multiple posts you can select them by clicking the multi quote button Multi quote This button will change to indicate that you ve selected it Clicking post reply will then bring you to the full editor with all the posts quoted. Editing and Deleting your Posts. Can I edit or delete my posts If you have registered and are logged in, you may be able to edit and delete your posts although the administrator may have turned off this option Your ability to edit your posts may be time-limited, depending on how the administrator has set up the forum. To edit or delete your posts, click the Edit Post button by the particular post If your post was the first in the thread, then deleting it may remove the entire thread. Once you ve made your modifications, a note may appear to inform other users that you have edited your post. If the edit time and date appear as a link you can click on this to see the differences between the original and edited versions, or between edits if there have been multiple edits Can others edit my posts Administrators and moderators may also edit your messages If they do, there may not be a note telling other users that the post was modified. Creating and Participating in Polls. You may notice that some threads on this forum also include a section where you can vote on an issue or question These threads are called polls How do I create a new poll When you post a new thread, you may also have the option to create a poll. This allows you to ask a question and specify a number of possible responses Other members will then be able to vote for the response they wish, and the results of the voting will be displayed in the thread. An example poll might be. What is your favorite color. Red Blue Yellow Green Sky-blue Pink with yellow spots To create a poll when you post a new thread, simply click the Yes, post a poll with this thread checkbox at the bottom of the page, and set the number of possible responses you want to include. When you click the submit button, you will be taken to the poll creation page, where you can specify the question and the list of responses you want to include. You may also want to specify a time limit for the poll, so that for example it stays open for voting for only a week How do I vote in a poll and view the results To vote in a poll, simply select which option you want to vote for, and click the Vote button Sometime you can choose more than one option You can see the current results for a poll before you vote by clicking the View Results link Voting in a poll is entirely optional You may vote for any of the available options, or cast no vote at all. Note whether or not a poll is a publi c poll If it is, any votes you cast will be attributable to you. Generally, once you have voted in a poll, you will not be able to change your vote later, so place your vote carefully. Attachments and Images. How do I attach a file to a post To attach a file to your post, you need to be using the main New Post or New Thread page and not Quick Reply To use the main New Post page, click the Post Reply button in the relevant thread. On this page, below the message box, you will find a button labelled Manage Attachments Clicking this button will open a new window for uploading attachments You can upload an attachment either from your computer or from another URL by using the appropriate box on this page Alternatively you can click the Attachment Icon to open this page. To upload a file from your computer, click the Browse button and locate the file To upload a file from another URL, enter the full URL for the file in the second box on this page Once you have completed one of the boxes, click Up load. Once the upload is completed the file name will appear below the input boxes in this window You can then close the window to return to the new post screen What files types can I use How large can attachments be In the attachment window you will find a list of the allowed file types and their maximum sizes Files that are larger than these sizes will be rejected There may also be an overall quota limit to the number of attachments you can post to the board How do I add an image to a post If you have uploaded an image as an attachment, you can click the arrow next to the Attachment Icon and select it from the list This will be inserted into your post and can be located where you want it displayed. To include an image that is not uploaded as an attachment and is located on another website, you can do so by copying the full URL to the image, not the page on which the image is located , and either pressing the Insert Image icon or by typing img before the URL and img after it, ensuring t hat you do not have any spaces before or after the URL of the image You can insert pictures from your albums in this way too. What are smilies Smilies are icons that can be used in your posts to express emotions or feelings You might wish to use these to show that you are happy, sad, joking, or embarrassed For example, if you are telling a joke or being sarcastic you may wish to add a wink instead of writing this is a joke. The basic smilies are the same as what you would find on any instant messenger system They are made up of a combination of characters which often show the basis of the resulting image For example is converted to a smiley face and to a sad face or frown Tilt your head to the left to see this in action as these consist of two eyes and a mouth either smiling or frowning How do I add smilies Some smilies can be accessed from the New Post or New Thread pages if your administrator has enabled this function Clicking them will automatically insert them into your message You c an also type the character combinations for the smilies directly A full list of the smilies and their character combinations used on this forum can be found here. On occasions, you may want to prevent the text in your message being converted into smilies You will see a checkbox which you can select when you make a new post, which will allow you to Disable Smilies. Message Icons and Thread Prefixes. What are message icons Message Icons, also known as Post Icons, are small icons that appear in the title of your post If your post is the first in a thread, then they also display in the thread listings If the board administrator has enabled these, they can be found below the message box on the New Post and New Thread pages Simply select the icon that you wish to use and this will be displayed before your thread title What are thread prefixes Thread Prefixes can be used to further identify your thread as containing a particular content in the forum If your administrator has enabled these, you w ill see a box before the title box which contains a menu with the available prefixes for you to choose from. Moderators and Administrators. What are moderators and administrators Moderators oversee specific forums They generally have the ability to edit and delete posts, move threads, and perform other actions Becoming a moderator for a specific forum is usually rewarded to users who are particularly helpful and knowledgeable in the subject of the forum they are moderating. Administrators are the people who have overall control of everything that happens on the board They oversee how the board is styled, what forums to create and how to organize them, what information to require from members and who to appoint as moderators.

No comments:

Post a Comment